Hem trobat un camí que recull els fruits d’anys de feina gravant i els transforma en peces amb valor afegit. Reciclem i reutilitzem els papers estampats amb les planxes gravades i els donem una nova vida. A més no fem servir productes que malmetin el medi embient.
A més creem a partir d’allò que tenim més a mà, de Km 0, per fer les nostres joies; no ens cal anar lluny a buscar-ho. Som felices de poder fer productes de proximitat i amb un caràcter diferent i exclusiu.
Com que creiem amb les individualitats ens agrada oferir-vos una peça que s’adapti a vosaltres i que us hi sentiu bé. Per això defensem la personalització del producte perquè així ens assegurem que ho voldreu portar posat i gaudir-ne..